keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Karjalanpiirakoita :p

Kun ei keksitty mitää tekemistä päivällä, ni päätinpä että tehään karjalanpiirakoita :) ..niin ja nyt ei ees menny kertaakaa järki noitten "pohjien" tekemiseen, yleensä ku ne jää kiinni pöytään, ku on kovalla työllä kaulinu komiaks, mutta nyt ei jäänykkään :) jes!!! harjotus tekee mestarin ;)

















Kun mä leivoin, ni muksut otti kattiloita, kippoja ja lastoja sun muita ja alkas rummuttaan :D
...niin kaunista musiikkia sai kuunnella siinä leivonnan ohella ;)) ..koko talo raikui ja lapsilla oli kivaa :D






Mä oon hermoilla ja takunnu koko illan (no ehkä vähän liiottelen) tän hemmetin mokkulan kans.. kyllä voi sitten ottaa hermoon, ku ei se pelitä kunnolla :p mutta kun vaan oikeen kovaa sitä uhkailee (mm. heittävänsä seinään yms..), ni kyllä se sitten taas pelaa kunnolla, ku niin peljästyy  xDD
Isäntä toi eilen Fazerin sinisen, että se kyllä voi helpottaa tätä kiukkua, mut jos mä ny vielä maltan.. ;) ..ny se isäntä lähtikin kylähän tohon naapuriin ja muksut on menny kasilta jo nukkumaan, eli siis ihana rauha ja hiljaisuus mulla täällä ;) aaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: