lauantai 22. lokakuuta 2011

..Ja taas tuli yksi vuosi ikää lisää..

Jo 24v... justiinhan mä täytin 18v :D ...kyllä nää vuodet vaan vierii ja vielä kun kaheksan vuotta on ollut niin hyvää seuraa, ettei mikään ihmekkään ;) ♥

Sain aamulla nukkua piiiiitkään.. toki aina vähän väliä heräilin ja kuuntelin iskän ja muksujen touhuja, mut kummasti ne silmät vaan lumpsahti aina uudestaan kii ;) Vähän ennen yhtätoista sit tuo ukkokulta tuli pyytään aamupalalle, jonka ne oli kattanu valmiiksi :)
Pöydässä myös odotti ihana paketti ♥ ...hmmm, mitähän nuo rakkaat on mulle keksiny?? :)
Nauhaa siinä yritin availla, ku kynsi lohkes (prkl :D) ja Oskari sit tarjos apuaan, et hän voi avata ja niimpä se sai paketin mulle auki :D

Kotelosta päätellen siellä oli joku koru, ja vieläpä Kalevala... ihan jännitti avata kotelo..

...ja kun sen avasin, ni tulihan mulla tippa linssiin... :´) Se oli juuri se koru, mistä olin aikaa sitten puhunut ja mies muisti sen ♥

Kalevala Lapsi-koru, mun helassa sininen timantti (kuva lainattu)


Tosiaan Kalevalan Lapsi-korun sain, se on niiiiiiiin ihana ♥ ..Nyt korussa vielä vain yksi hela, joka on sinisellä timantilla (kuvastaa Oskaria), tähän samaan helaan saisi laitettua vielä kaksi timanttia, mutta haluaisin, että molemmista/jokaisesta lapsesta olisi oma hela, tyttö- ja poikavärillä ♥
Oon kyllä niin kiitollinen ja onnessani tästä lahjasta :))

Nyt muru on nukuttamassa mein pikkumuruja, mä vähän sytyttelin tuikkuja ja siivoilin leluja pois :) Kuhan se ukko nukuttamasta tulee, ni rötkähdetään sohvalle vahtaamaan leffaa ;)

Oikein mukavaa lauantai-iltaa vaan muillekkin :))

Ei kommentteja: