sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Siellä ja täällä :DD

Siis netissä.. Minä..  :D yhteen itse osallistunut, toiseen pyydetty ja kolmanteen laitettu :D

Elikkäs mähän osallistuin Iltalehden Upein Morsian-kisaan tuttavani kannustuksesta :) ..ihan vain kokeilumieles, ei mitenkää pakko-voittaa-mielessä :)) 10 kaunista morsianta valittiin finaaliin, ovat kyllä paikkansa ansainneet :)

http://www.iltalehti.fi/catwalk/2011070714020185_ca.shtml
^tuolta siis löytyy kuvia :)

Sitten Vau.fi pyysi multa, et haluisinko vastailla heidän esittämiin kysymyksiin äitiydestä yms.. :) ja niimpä sitten päätin vastata ja mielestäni siitä tulikin ihan kiva juttu :)

http://www.vau.fi/Perhe/Perheessa/Olla-lasna-joka-hetki/
^juttu on tuolla :)

Ja mun serkku bongas mun hääkuvan (yhden niistä joka oli Iltalehden kisassa) jonkun Blogista :)
olin ihan otettu :D kiva, että joku tykkäs mun tyylistä :))

http://kultainenunelma.blogspot.com/2011/07/haakuumettako.html
^ihania häämietteitä/suunnitelmia muutenkin :)


Ihan kivoja muistoja tommoset jutut :) ..saa sitten vanhempanakin niitä lueskella!!

mutta nyt valmistatuun Mouse in House- sisustuskutsuille siskon  työ :) Muksut saakin jäädä viettään iskän kans aikaa, äsken Oskarilla tulikin poru, ku iskä lähti viemään kaivuriaan mettään, ni poju poraji, että "mun on niin kova ikävä isiä, ku se meni viemään kaivinkonetta mettään".. reppana ♥
Olikin ihan onnessaan, kun sanoin, et saavat olla iskän kans illan, ku äiti lähtee shoppaan kutsuille :)

6 kommenttia:

Henna kirjoitti...

Voi kuinka kiva toi vau.fi juttu :))

Emma kirjoitti...

Siis ihan uskomatonta että serkkusi löysi minun blogin ja sen kuvan sinusta. minä oon nyt ihan hämilläni...
Luulin, ettei minun blogia lueskele kuin lähimmät ystävät. Minä oon vähä arasti käyttänyt tuolla blogissa mitään kuvia, kun kai niihin pitäisi olla jotain tekijän oikeusjuttuja(?) Mutta seurasin kesällä sitä iltalehden morsian juttua, ja minusta olit EHDOTTOMASTI kesän upein ja kaunein morsian!!! Se sinun puku oli niin super kaunis! Ajattelin, että pakko saada se kuva blogiini, kävi miten kävi. Joten KIITOS vain kuvan lainasta ja onnea avioliiton johdosta :) :)

ps. sinulla on ihana blogi!!

-emma-

Suvi kirjoitti...

voi kiitos :)
ja eikä tosiaan haittaa, vaikka kuvaa lainasitkin, kiva vain, että joku saa vähän vinkkiä tai kuvaa siitä, mitä itsekin on ajatellut tahtovansa hääpäivänä :))
tosiaan ihan sattumalta serkkuni oli kuvan löytänyt, kun vissiin oli selaillut hääjuttuja :D mutta että kaikista maailman kuvista sinunkin kuvat/blogi tuli esiin :)

laitoin kans blogisi listalleni, innolla jään seuraamaan sitä, ku päätätte naimisiin mennä ja suunnitelmia yms :) häät on niin ihania!! ♥

Suvi kirjoitti...

ja kiitos Henna :)
tykkäsin kans, että oli kiva toi Vau.fi juttu :)

Emma kirjoitti...

Elä kyllästy odottamaan :D siihen voi mennä tovi jos toinenkin.

Henna kirjoitti...

Haaste sulle mun blogissa :-)